AZ ESTÉE LAUDER COMPANIES 2021-ES MELLRÁK ELLENES KAMPÁNYA
Jelenleg a világ minden táján kihívást jelentő időket élünk a koronavírus járványból fakadóan. Vonatkozik ez azokra is, akiket a betegség sújt, különösen az emlőrákosok közösségére, amely most fokozott kockázattal és sebezhetőséggel kényszerül szembenézni. Ugyanakkor ezek a napok az egység, a remény és az integráció fogalmának újjáéledését is jelentik, hiszen mindannyian érintettek vagyunk, tehát össze kell fognunk. A The Estée Lauder Companies számára ez az új helyzet csak még inkább megerősítette azt a hitvallását, mely szerint az egyik legfontosabb dolog, hogy támogassuk egymást, az orvosi kutatást, azokat, akik jelenleg emlőrákkal küzdenek, a kiszolgáltatott csoportokat, akiknek kevésbé elérhetőek a különböző egészségügyi szolgáltatások, továbbá a frontvonalakon munkájukat végző orvosokat, ápolókat és gondozókat.
Habár tudjuk, hogy a világ óriási változáson ment keresztül, mellrák elleni kampányunk állhatatos elkötelezettsége az emlőrák megszüntetésére erősebb, mint valaha.
Valahol a világban 15 másodpercenként diagnosztizálnak mellrákot egy nőnél – és mi úgy gondoljuk, ez a szám túl magas. Cégünk legnagyobb társadalmi programjával továbbra is mindenhol embereket toboroz az emlőrákmentes világ létrehozásának érdekében. Küldetésünk szilárd, egyértelmű és ez mindig is így marad. A rózsaszín szalagot reményben egyesítve viseljük közös célunk kifejezésére: Ideje leszámolni a mellrákkal! #TimeToEndBreastCancer
Menj el szűrésre, hívd fel családtagjaid figyelmét és októberben viseld Te is a rózsaszín szalagot!
A mellrák ellenes kampányt támogató limitált kiadású Advanced Night Repair szérum, illetve
Selfcare szett értékesítéséből üzleteinkben és online befolyt összeg 50%-ával a
Breast Cancer Research Foundation® (BCRF) szervezetet támogatjuk.
#TimeToEndBreastCancer #ELCdonates #EsteeLauder_MellrakMegelozes #ELC_MellrakMegelozes
TÖBB, MINT EGY SZALAG
A gyógymód felfedezéséig a kutatások és a mellrákbetegek támogatása változatlanul sürgős marad. Mi 1992 óta vagyunk a nemzetközi mellrák elleni mozgalom élharcosai, amikor is Evelyn H. Lauder másodmagával megálmodta a mellrák elleni harc jelképévé vált rózsaszín szalagot és útjára indította az első mellrák elleni kampányt. 28 éve sürgetjük a cselekvést és támogatjuk a világ vezető kutatóintézeteit a gyógymód mielőbbi felfedezésének reményében, és márkáinkon továbbá munkatársainkon keresztül nemzetközi szinten igyekszünk felhívni a figyelmet a betegségre.
A SZALAG, AMI EGYESÍT MINKET
A mellrák a leggyakoribb rákfajta a nők körében világszerte, és különösen a fejlődő országokban egyre gyakoribb az előfordulása, ahol az esetek többségében a betegséget késői stádiumában fedezik fel. Közösségünk elkötelezetten támogatja az emlőrák elleni harcot. Az Egyesült Államokban a mellrákhoz köthető halálozási arány 40%-kal csökkent a nők körében az 1980-as évek végéhez képest és ma több, mint 3,8 millió emlőrák túlélőt tartanak számon.
Az emlőrák Magyarországon is a második leggyakoribb rosszindulatú daganat, és a daganatos halálokok között harmadik helyen szerepel.
Rendszeres szűrővizsgálattal azonban egész korai stádiumában fel lehet ismerni és ebben az esetben jó eséllyel sikeresen gyógyítható is.
Magyarországon a Nemzeti Rákregiszter adatai szerint évente 7500-8000 nő és 150-200
férfi szembesül rosszindulatú emlődaganattal és 2000-2500 beteg hal meg a betegség következtében.
IDEJE LESZÁMOLNI A MELLRÁKKAL!
A koronavírus járvány és a közelmúltbeli társadalmi / faji igazságtalansággal szembeni mozgalmak mint tudjuk, kétségkívül megváltoztatták a világot. Tisztában vagyunk azzal a ténnyel is, hogy az emberek szerte a világon minden nap különböző egészségügyi válságokkal kénytelenek szembesülni, ezért mi azt valljuk, hogy mindenki megérdemli a megfelelő figyelmet és támogatást. Noha ezeknek a kihívásoknak mindössze kampány szinten tudunk eleget tenni, 28 éve elkötelezettek vagyunk a figyelem felkeltését, a cselekvés ösztönzését és a mellrák elleni harcot illetően. Ezen elkötelezettségünk nem fog alábbhagyni. Az Egyesült Államokban 8 nőből egynél, a férfiaknál 833-ból 1-nél diagnosztizálnak emlőrákot. Ameddig ezek a statisztikák fennálnak, addig a mi kampányunk is. Egyesülünk, hogy egy mellrák-mentes világot hozhassunk létre, amelyben senki sem veszíti életét ebben a betegségben. Együtt adakozunk, nyújtunk tájékoztatást, támogatunk és gyakorlunk valódi hatást, hogy közelebb kerülhessünk missziónk céljának eléréshez.
Együtt, erőinket a gyógymód feltalálásáért egyesítve tehetünk azért, hogy adománygyűjtéssel és cselekvéssel végleg leszámoljunk a mellrákkal! #TimeToEndBreastCancer #EsteeLauder_MellrakMegelozes
1 (Globocan Facts and Figures 2018)
2 (World Health Organization)
3 (American Cancer Society® Facts and Figures 2019-2020)