Visszaküldés
Kapcsolat
Kapcsolat
Contact us.
KapcsolatCONTACT US
+3614088486+3614088486
WhatsApp +3614088486
WhatsApp +3614088486
Visszaküldés
A visszaküldés abban az esetben díjmentes, ha ez a Magyar Posta Zrt. szolgáltatón keresztül történik. A vásárló köteles az eredeti csomagolásban, az eredeti címkével ellátott dobozban visszaküldeni a nem kívánt termékeket. A visszaküldés lehetséges folyamatai:
1. Postahelyen keresztüli visszaküldés
a, Az eredeti csomagolásba visszacsomagolt termékeket vidd be egy Postára, és ott már csak annyit kell mondanod, hogy szeretnéd a csomagot visszaküldeni. Ezután kiállítanak egy visszaküldéshez szükséges címkét (az az címiratot), aminek a másolatát átadják neked. A címke másolatát (címiratot) a termékek értékének visszautalásáig kérjünk őrizd meg! A csomag eltűnése esetén ezzel tudod igazolni, hogy a csomagod feladásra került.
b, Az alábbi linken keresztül töltsd ki előre a visszaküldéshez szükséges címkét (címiratot) itt (Feladás helye: Postahely). A visszaküldéshez szükséges címkét (címiratot) lehetőséged van otthon kinyomtatni, vagy a postán azonosítószám megadásával kinyomtattatni, amely segít a folyamat meggyorsításában. Ezután vidd be egy Postára és ott már csak annyit kell mondanod, hogy szeretnéd a csomagot visszaküldeni.
2. Posta csomagautomatán keresztüli visszaküldés
A kihelyezett csomagautomaták címlistáját megtalálod itt és itt.
a, Töltsd ki előre a visszaküldéshez szükséges címkét (címiratot) itt (Feladás helye: Csomagautomata), amiről azonnal emailt fogsz kapni. Ezután a csomagautomatánál válaszd ki a „csomagot adok fel” opciót és írd be az e-mailben kapott azonosítószámot, vagy olvasd be a QR-kódot. Ennek megfelelően az automata kinyomtatja számodra a visszaküldéshez szükséges címkét (címiratot), melyet rá kell ragasztani a csomagra. A visszaküldéshez szükséges címkén (címiraton) található vonalkódot beolvasva az automata megmutatja a korábban megadott csomag méreteinek megfelelő nagyságú üres fiókokat, melyek közül kiválaszthatod, hogy melyikbe szeretnéd a csomagodat elhelyezni. Miután beraktad a csomagodat a fiókba, figyelj arra, hogy megfelelően zárd be a fiók ajtaját.
Visszaküldés - gyakori kérdések
Mennyi időbe telik, amíg jóváírást kapok a visszaküldött tételekért?
A csomag beérkezést követően a visszatérítés 10-14 napon belül feldolgozásra kerül. A jóváírás időpont változásának jogát fenntartjuk, amely függ a kibocsátó banktól is. Részletekért kérjük, fordulj a kibocsátó bankhoz.
Rossz terméket rendeltem/ rossz terméket kaptam kézhez.
Ha az online rendelésed nem várt módon történt, kérjük, fordulj hozzánk az +3614088486-es telefonszámon.
A csomagom sérülten érkezett. Mit kell tennem?
Ha sérült árut kaptál, kérjük, tartsd meg a csomagolást, a dobozt és annak tartalmát, majd hívj minket mihamarabb a +3614088486-es telefonszámon.
Sérült termékek
Amikor a rendelés megérkezik, kérjük, ellenőrizd a csomag tartalmát. Normál esetben a karton dobozon lehetnek kopás nyomok, azonban ha a küldeményében lévő termék(ek) valamelyike sérült, kérjük, tartsd meg a dobozt, a csomagolóanyagokat és a bennük lévő tárgyakat, valamint hívj minket mihamarabb a +3614088486-es telefonszámon.
Kérjük, add meg a megrendelésed számát, az e-mail címed és a telefonszámod a gyorsabb ügyintézés érdekében.